Prekyba kriptovaliuta

„Google“ uždraudžia kriptovaliutų reklamas, bet Lietuva gali įšokti į traukinį

„Google“ uždraudžia kriptovaliutų reklamas, bet Lietuva gali įšokti į traukinį 2018.03.15

„Google“ trečiadienį pranešė, kad nuo birželio mėnesio uždraus visas kriptovaliutų bei su jomis susijusio turinio reklamas.

Pagal naująją politiką, bus uždrausta viso nereguliuojamo spekuliatyvaus turto reklama, pavyzdžiui, binarinio opciono ar kriptovaliutų, skelbia „Reuters“.

 
„Google“ skaičiuoja, kad pernai dėl taisyklių pažeidimų pašalino 3,2 mlrd. reklamų, o tai yra beveik dvigubai daugiau nei 2016-aisiais.

Savo ruožtu „Facebook“ visas reklamas, susijusias su kriptovaliutomis, jų produktais ir pirminiais kriptovaliutų siūlymais (ICO) uždraudė dar sausio mėnesį.

Šią politiką „Facebook“ pritaikė visose savo platformose, įskaitant „Facebook“, „Audience Network“ ir „Instagram“.

VŽ šaltiniai teigia, kad nors ICO reklama „Google“ platformose bus draudžiama, bet planuojamas lincencijavimas tam tikroms šalims. Tokiu atveju numatoma, kad antroje 2018 m. pusėje reklama bus leidžiama tik tose šalyse, kurios ICO bus reglamentavusios.

Šiai dienai, panašu, kad tai bus Šveicarija, Pietų Korėja, potencialiai gal ir Baltarusija, nes ten priimti visi šią sritį reglamentuojantys įstatymai.

 

Šansas ir Lietuvai

Ekspertų vertinimu, tarp šių šalių galėtų atsidurti ir Lietuva, įskaitant faktą, kad Lietuva sugebėjo tapti trečia pasaulyje pagal per ICO surinktus pinigus. Tad jei Lietuva susitvarkytų savo teisinę bazę, tikėtina į Lietuvą „atmigruotų“ milžiniškas kiekis projektų – tai yra galimybė Lietuvai tapti regioniniu finansinių technologijų centru.

VŽ rašė, kad Lietuva netrukus gali tapti viena pirmųjų valstybių, turinčių detalų pagrindinių su kriptovaliutomis susijusių veiklų apmokestinimo reglamentavimą.

Valstybinė mokesčių inspekcija šį sausį savo tinklapyje viešai konsultacijai su visuomene paskelbė su Finansų ministerija preliminariai suderintus naujus mokesčių įstatymų komentarus, susijusius su kriptovaliutomis.

Tiesa, VŽ rašė, kad Lietuvos bankas, oficialiai nereguliuojantis kriptovaliutų, pakilo į kovą su viešų kriptovaliutų siūlymų reklama, kurią paprastai užsako lėšas savo projektams renkantys startuoliai.

 

Portalams „Vz.lt“, „Delfi.lt“, „15min.lt“, „Lrytas.lt“, „Lzinios.lt“, „Alfa.lt“, „Kaunodiena.lt“ ir „Diena.lt“ buvo išsiųstas perspėjimas, kad Reklamos įstatymas draudžia reklamuoti teisės aktų reikalavimus pažeidžiančią veiklą, o vertybinių popierių požymių turinčių kriptovaliutų leidimas be Lietuvos banko patvirtinto vertybinių leidimo prospekto ir gali būti pripažintas tokiu pažeidimu.

Kartu Lietuvos bankas, siekdamas išsiaiškinti, ar reikalavimai nebuvo pažeisti, jau kreipėsi į ICO vykdančio kriptovaliutų banko „Bankera“ vardu veikiančią bendrovę ir naujienų portalus „Lzinios.lt“ ir „Lrytas.lt“.

 

Plačiau: https://www.vz.lt/rinkodara/2018/03/14/google-uzdraudzia-kriptovaliutu-reklamas-bet-lietuva-gali-isokti-i-traukini#ixzz59pSdxvOy


Visos naujienos


Naujienlaiškis

Būkite pirmieji, kurie sužinos kriptovaliutų naujienas.

El.paštas: